Onze generale trainingstocht - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Onze generale trainingstocht - Reisverslag uit Dalen, Nederland van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Onze generale trainingstocht

Door: Henk,

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Juli 2016 | Nederland, Dalen

Vandaag hebben we een trainingstocht gemaakt naar Dalen bij Coevorden. Bij Mariét, zus van Jan en zwager Gerrit van Jan en Rinus. Ja het is een hechte familie. Rinus is getrouwd met Annie een andere zus van Jan. Henk zal ook in de komende reis weer alle namen van de familie voorbij horen komen. Wij zijn bij Mariét en Gerrit gastvrij ontvangen. Onze tentjes opgezet in de tuin achter het huis. Heerlijk gegeten, gedoucht en af gesloten met een borreltje.
Morgen weer terug naar Hoonhorst/Zwolle.

8 Augustus Onze startdatum voor de grote reis komt nu dichtbij.

Vanaf onze vertrekdatum zal het ontbijt wel een stuk eenvoudiger worden. Heel vaak zijn er op de eenvoudige campings geen winkeltje is onze ervaring van de 2 vorige tochten. Dus is het op de laatste 10 km per dag in een plaatsje waar we doorkomen, de ontbijt inkopen doen voor de volgende morgen. Natuurlijk ook wat bier en frisdrank om de avond gezellig door te komen. Alle drie een extra rug-tasje mee om het mee te nemen naar de camping. Niet te veel inkopen want alles wat je overhoud moet je weggooien. Meenemen voor de volgende dag kan niet want het smelt in de fietstassen. Wel proberen we elke avond een warme hap te nuttigen in een restaurant. De kachel in het lichaam moet goed blijven branden anders houden we het geen 3 weken vol.
Henk, Rinus en Jan
De 3hrj

• 26 Juli 2016 - 21:06

Klaas :

Als je morgen een beetje doorfietst, kun je morgenmiddag nog met ons mee.
    Gr Klaas

• 26 Juli 2016 - 21:32

Ans:

hoi Jongens,
    De kop is er af en de eerste zware kilometers zitten er weer op, eerst onwennig natuurlijk maar
    het komt goed succes. Op naar 8 Augustus
    Groetjes van Ans

• 26 Juli 2016 - 22:24

Racie KleinHerenbrink- Malo:

Ik zal met veel interest en bewondering jullie volgen van uit Canada.
    Veel success mannen.
    Racie

• 08 Augustus 2016 - 10:24

Agnes Smeenk:

Henk Rinus en Jan , vandaag is het de eerste dag van de mooie fietstocht.
    Laurens en ik wensen jullie veel fietsplezier en een goede reis.
    Geniet er van.

Groetjes Laurens en Agnes

• 08 Augustus 2016 - 19:08

Ursula Rens:

De kop is er weer af mannen. Ik hoorde dat jullie den mooie 1e dag hebben gehad. Veel plezier en geniet er weer van met z'n drieën. Groetjes Ursula en Roeland.

• 08 Augustus 2016 - 21:21

Marianne:

Geweldig dat vandaag zo goed is gegaan groetjes Marianne

• 09 Augustus 2016 - 21:01

Rieky Hilgenkamp:

Mannen ik wens jullie heel veel succes.

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010