De tweede dag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

09 Augustus 2016 | Nederland, Heerlen

De kop is eraf. Heerlijk ontbeten op de campng en proviand gemaakt voor onderweg. Om 9 uur zijn we vertrokken. De eerste uren door Duitsland daarna kwamen we bij Arcen weer Nederland binnen. Via kleine weggetjes weer terug op Duits grondgebied. Rinus heeft zelf een mooie route gemaakt op zijn navigatie tot aan Heerlen. Heen en weer over de grens en omstreeks half vijf kwamen we aan op de camping Hitjesvijver op Nederlands grondgebied in Heerlen.
Morgen gaan we verder via Aken in Duitsland. Vanaf daar op een fietspad die is aangelegd op een oude spoorbaan ( de Vennbahnroute). Hiermee omzeilen we een groot deel van de zware Ardennen.
116 km gereden.
HRJ

• 09 Augustus 2016 - 22:35

Jacqueline:

Fijn om te horen dat het goed gaat.

• 09 Augustus 2016 - 22:38

John Schemmekes:

Ik neem "mijn petje af".

• 09 Augustus 2016 - 22:47

Klaas :

Mooie afstanden afgelegd de eerste 2 dagen. Succes verder.

• 10 Augustus 2016 - 08:31

Bé:

Jongens,
    Fijn dat de kop eraf is en dat het goed gaat, veel plezier voor de komende dagen.

• 10 Augustus 2016 - 08:38

Fini:

Goed bezig, mannen! Ga zo door!

Groetjes,

Fini.

• 10 Augustus 2016 - 12:03

Ans:

Goed zo jongens, ga zo door ,dan komt het helemaal goed, succes .

Ans

• 10 Augustus 2016 - 13:03

Frank En Rosanne :

We hebben jullie gevonden op waarbenjij.Nu zodat we jullie kunnen volgen! We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen. Succes en geniet van al het moois onderweg!

• 10 Augustus 2016 - 16:53

Betsie:

Wat fantastisch dat jullie weer een mooie tocht ondernemen.
    Veel plezier en succes met de tocht!
    Ik ga het volgen.

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010