De vijfde dag - Reisverslag uit Bastenaken, België van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu De vijfde dag - Reisverslag uit Bastenaken, België van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

De vijfde dag

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Augustus 2016 | België, Bastenaken

Rinus zou vanmorgen even snel brood halen bij de bakker in het dorp. Maar de terugweg naar de camping was toch moeilijk te vinden. Geen telefoon meegenomen dus dat werd nog even zoeken. Fietsend is dag vijf voor ons een rustige dag geworden. Van St-Viht Wiesenbach Duitsland naar Bastogne/Bastenaken in België . De laatste kilometers over de Vennbahn fietspad tot aan Troisvierges in Luxemburg. Daar moesten we met de fiets aan de hand door 'n tunnel onder een spoorbaan om weer op de route te komen. Toen hele stukken over een karrenspoor en een afdaling met grote gaten in het wegdek. Onze fietsen en wijzelf kregen het zwaar voor de kiezen. Allemaal op Luxemburg grondgebied om daarna weer België in te rijden om in Bastogne te eindigen. Daar zijn we neergestreken op camping De Renval .
Maar 70 km gereden,dus heel veel tijd om alles te laten drogen.

Morgen gaan we er voor, want dan breekt hopelijk de zon door voor langere tijd en begint de zomer.!!!!
70 km gereden.
Groetjes de opgedroogde mannen
HRJ

• 12 Augustus 2016 - 23:19

Ursula Rens:

Fijn te horen dat jullie lekker zijn opgedroogd

• 13 Augustus 2016 - 12:15

Ria :

En.... fietsen maar weer!

• 13 Augustus 2016 - 14:15

Gerard:

Wanneer alles weer droog is, velen jullie je veel beter denk ik. Neem een lekker koud pilsje en begin de dag weer rustig en vol goede moed. Het laatste hebben jullie! Geniet toch van de tocht en we wensen jullie veel sterkte voor de komende dagen. Sukses.
    Groeten G en M

• 13 Augustus 2016 - 15:20

Cheyenne:

Hallo lieve opa en de andere 2 mannen,
    Ik las net ook de rest van jullie dagen wat ontzettend balen van het regenachtige weer.... Gelukkig is alles weer opgedroogd! Nu zullen jullie waarschijnlijk steeds vaker de zon weer zien. Dan worden jullie nog bruiner hihi... Nog heel veel plezier en succes samen, geniet er maar lekker van met z'n 3e. Ik weet dat jullie het kunnen.

Groetjes Cheyenne

• 13 Augustus 2016 - 21:55

Willy Leuverink:

Hallo Henk, Rinus en Jan,

wens jullie mooi fietsweer en een voorspoedig verder verloop van deze gigantische trip.

Succes.

Groeten uit Isselburg.

• 14 Augustus 2016 - 18:32

Jos En Ine:

Hoi Henk en de andere 2,

Zet 'm op verder, hé, succes!

• 14 Augustus 2016 - 18:57

Betsie En Gerard:

Rinus gefeliciteerd met de verjaardag van je lieffie Annie.
    Eeen hele goede reis verder gewenst voor jou en Jan en Henk.
    Groetjes van ons,
    Gerard en Betsie

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010