Dag 7 - Reisverslag uit Varennes-en-Argonne, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Varennes-en-Argonne, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Augustus 2016 | Frankrijk, Varennes-en-Argonne

Opstaan, wassen, tent inpakken en de zon staat al hoog aan de hemel. Op voor een korte etappe. We hebben vandaag maar goed 60 km gereden want na deze camping ligt de volgende camping op 70 km en dat zou te ver worden. Jammer genoeg laat de navigatie ons weer een beetje in de steek. Dus we rijden weer ouderwets op het routeboekje. Om 1 uur kwamen we aan op de camping municipal Le Paquis in Varennes en Argonne. We hebben heerlijk ontspannen de middag door gebracht en zitten nu nog heerlijk buiten op een bankje
70 km gereden.
Groetjes van de bijna bruin gebrande boys
HRJ

• 14 Augustus 2016 - 21:07

Jacqueline:

Fijn dat het weer wat beter is geworden, een korte dag is af en toe ook lekker.
    Kunnen jullie weer wat energie opdoen.

• 14 Augustus 2016 - 21:18

Agnes:

Heerlijk dat je ook even een dagje van de rust mag genieten op de camping, morgen goed uitgerust weer verder met de navigatie of toch met het boekje. Succes en op naar Lourdes.

• 15 Augustus 2016 - 13:48

Gerard:

Fijn dat alles voor de wind gaat. Ben een beetje jaloers op jullie, maar op mijn 80e begin ik er niet meer aan. Het lijkt me heerlijk om door al die verschillende landschappen te rijden. Geniet er lekker van samen en Lourdes heb je eerder bereikt dan je denkt. Vooral met het mooie weer in Frankrijk. Hou jullie taai en nog hele fijne dagen.'Groeten G en M

• 15 Augustus 2016 - 15:19

Fini:

Succes, mannen!

• 15 Augustus 2016 - 19:30

Henny Jansen:

geniet er van!!

• 15 Augustus 2016 - 21:30

Tinka:

Een goede reis gewenst en succes!!

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010