Dag 9 - Reisverslag uit Ervy-le-Châtel, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Ervy-le-Châtel, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

16 Augustus 2016 | Frankrijk, Ervy-le-Châtel

Dinsdag, vanmorgen zoals belooft een uitgebreid ontbijt bij de mevrouw die gisteravond niet thuis was. Om 8.30 zaten we weer op de fiets. Weer de gehele dag door de korenvelden met de vele graan silo s. Er komt geen eind aan. Jan had op een gegeven moment 37 graden op zijn fietscomputer staan. Totaal geen schaduw en het asfalt op de weg begon alweer te smelten. Wat een verschil met vorige week. Ook waren we even in de bewoonde wereld. De mooie stad Troyes. Midden door het centrum en het gehele voetgangers gebied lopend door gekomen. Prachtig stad. We waren om 16.30 uur op de volgende camping na 114 km.
We staan op een municipal camping les Mottes in Ervy - Le Chatel.
Morgen wordt het weer heel warm weer.
De groetjes van de 3 onvermoeibaare fietsers.
Henk Rinus en Jan

• 16 Augustus 2016 - 22:16

Agnes Smeenk:

Wat zijn jullie goed op weg. Morgen maar een keer vaker op het terrasje zitten bijtanken met een radler om het vochtgehalte op peil te houden .
    Groetjes Agnes

• 17 Augustus 2016 - 01:58

Martin E Gerda:

Nou jongens

• 17 Augustus 2016 - 02:14

Martin En Gerda:

Nou jongens, jullie gaan volgens ons wel lekker voortvarend jullie fietstocht afwerken. Wij kijken met trots naar de door jullie afgelegde kilometers. Ga lekker zo door en geniet van het Franse landschap, ook al kun je er door al die korenvelden alleen maar brood van bakken. Als het te heet wordt op de zadels, wel vocht toevoegen!!! Ga lekker zo door en wij zien jullie hoe langer hoe verder op de routekaart naar Lourdes afzakken.

Erica Terpstra zou zeggen: WAT EEN KANJERS!!!!!

Hartelijke groeten van Gerda en Martin.

• 17 Augustus 2016 - 07:44

Fini:

Goed bezig mannen!
    Hou de kelen en kettingen gesmeerd, dan komt het vanzelf goed!
    Groetjes,
    Fini.

• 17 Augustus 2016 - 09:32

John Schemmekes:

Jongens, goed jullie zo te vernemen, goed bezig, ik neem m'n petje nog steeds af.

Groet-----------------John en Anneke

• 17 Augustus 2016 - 09:38

Jan Blomberg:

Jan Klein Herenbrink: heel veel succes verder. Ans en ik gaan naar Spanje waar we geen wifi hebben. Ergo: waarschijnlijk kan ik de gen niet meer volgen!

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010