Dag 13 een bijzondere dag - Reisverslag uit Cluis, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Dag 13 een bijzondere dag - Reisverslag uit Cluis, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Dag 13 een bijzondere dag

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

20 Augustus 2016 | Frankrijk, Cluis

Vanmorgen een uur later opgestaan want het regende pijpenstelen. Het eerste uur nog regen en geleidelijk aan brak de zon door . De gehele dag ging het op en neer tussen de 220 en 400 meter hoogte. GELEIDELIJK AAN GAAN DE KUITEN DAN WEL ZEER DOEN. Na zo n 85 km waren het wel zat. In het plaatsje Cluis zou een camping zijn. Daar aan gekomen bleek hij gesloten te zijn. We konden twee dingen doen of door rijden na de volgende camping 15 km verderop of een Chambres et Table d Hotes zoeken. Dat laatste hebben we gedaan. Heerlijk uitgebreid kunnen eten bij 2 mannen, Pascal, Michel en de moeder van Pascal. Geen boodschappen meer halen voor morgenvroeg. De winkels waren toch al gesloten. Morgenvroeg een heerlijk ontbijt in het hotelletje en dan blijf er vast iets over om mee te nemen voor onderweg. Alleen de prijs bij het afrekenen viel iets duurder uit dan we de avond ervoor hadden begrepen. Maar het was allemaal zeer goed verzorgd. Dus niet klagen. En zo zullen we de zondag ook wel overleven.
We gaan er morgen weer voor.
En voor de kenners onder ons HDKS (Houd de ketting strak)
85 km gereden.
groetjes HRJ

• 21 Augustus 2016 - 08:18

Ursula Rens:

Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie zondagse ontbijt en vol energie op weg gaan voor de volgende etappe. De eindstreep komt gestaag dichterbij.

• 21 Augustus 2016 - 08:24

Aranka:

Hallo lieve pap rinus en henk
    We zijn weer thuis en hebben op de camping de verhalen die jullie geschreven hadden gehoord via mama.
    Wat hebben jullie al veel beleefd en gezien. Wat ontzettend knap ,,,,,niets meer dan respect vanuit zwolle.
    Het eerste wat ik vanmorgen deed toen ik de computer aan deed was jullie verhalen terug lezen natuurlijk, super!!!
    Vanuit zwolle wensen wij jullie heel veel fietsplezier, kracht en sterkte toe met warmte of regen.
    Heel veel liefs en hele dikke knuffels pap van mij en ray en chey

• 21 Augustus 2016 - 09:49

Marianne:

Ik hoop dat jullie vandaag weer een zonnige dag hebben alles goed en zonder pech verloopt .groetjes Marianne

• 21 Augustus 2016 - 11:17

Ans:

Hallo stoere mannen, dit is wat ik bedoelde, af en toe een B en B om een beetje weer bij te komen dit is goed voor jullie en al die luxe mag best even .Alle drie vast goed geslapen en een lekker ontbijt gehad. Dus vol goede moed met veel kracht weer een stuk verder richting Lourdes, veel plezier.
    groetjes Ans

• 21 Augustus 2016 - 11:58

Miranda :

Dag Kanjers! Wat heerlijk dat jullie een keer voor een hotel gekozen hebben. Dat hebben jullie ook dik verdiend! Nog een paar dagen en het einde is al weer in zicht. Hopelijk zit het weer de komende dagen een beetje mee, dat is toch wel prettig he. Zet hem op en geniet vooral samen. Heel veel liefs van Marco, Miranda, Robbin en Twan.

• 21 Augustus 2016 - 12:36

Fini:

Groot gelijk dat jullie gekozen hebben om deze keer eens NIET op te warmen in een tochtig toiletgebouw op een camping!
    Op jullie leeftijd mag je best een beetje luxe hebben en jullie oude knoken te rusten leggen op een echte matras, haha!

Sterkte met de rest van de tocht!

Groetjes,

Fini.

• 21 Augustus 2016 - 15:30

Betsie Middelkamp Jansen:

Hallo stoere mannen

Volgens mij hebben jullie geen makkelijke reis veel pech en regen.
    Maar een Jansen kan dit allemaal aan.
    Ik ben trots op mijn broertje groetjes je zus Betsie

• 21 Augustus 2016 - 15:34

Resie KleinHerenbrink- Malo:

Jullie worden ook niet oud, geweldig ze zijn weer op pad. Ik heb tot heden nog niet geschreven, maar jullie wel gevolgd elke dag. Ik wens jullie good weer zonnetje in je rug, geen lekke banden meer ha..ha
    Sterkte van ons van uit Canada.
    Resie

• 21 Augustus 2016 - 19:41

Rieky Hilgenkamp:

Nog een heel goede reis verder met heel mooi weer, en een lekkere temperatuur.
    geweldig dat jullie al zo veel km.ters gefietst hebben.ga zo door
    gr. Rieky Hilgenkamp.

• 21 Augustus 2016 - 21:22

Gerrit En Marièt:

Mannen wat is dit een welverdiende verwennerij na nachten in een tentje te slapen.... En nu maar weer opladen voor de volgende kilometers.... We lezen vol bewondering hoe jullie t samen aanpakken.... Toppers succes met het vervolg van de reis... Knuffel uit Dalen

• 21 Augustus 2016 - 21:46

Rein En Annie Linnenbank:

Hallo mannen, wat weer een geweldige inspanning hebben jullie nu al geleverd.
    Wij hebben de reisverslagen door gelezen en denken dat jullie het zwaar hebben maar ook veel plezier in deze fietstocht hebben.
    Hou de moed er in en jullie komen dan uiteraard op jullie bestemming.

Succes gewenst van Annie en Rein.

• 22 Augustus 2016 - 12:38

Frans Van Duuren:

Hallo sportmannen, Wat een geweldige tocht zijn jullie aan het maken. Petje (of badmuts?) af . Grote bewondering met al die bagage zoveel kilometers afleggen. Wens jullie nog veel plezier en vooral mooi weer voor de komende kilometers. groeten Frans en Woutie

• 22 Augustus 2016 - 14:35

Gerard:

Lekker slapen in een hotel. Daar knap je van op. Vooral s,morgens het ontbijtje is een verademing vergeleken met een homp brood voor de tent in de regen. Geniet er de laatste dagen lekker van en de laatste loodjes wegen dan misschien niet te zwaar. Sukses de komende dagen. Geweldig!
    Groeten G en M

• 22 Augustus 2016 - 20:10

Anny Jansen:

mannnen wat ben ik trots op jullie ,hopelijk blijft het weer nu goed. er zullen nog moeilijke kilometers komen, maar doe het rustig aan ,en Rocamadour wel gaan bezoeken zo,n prachtige stad dat moet je hebben gezien ,jullie schieten leekker op .Toppers nog veel plezier en sterkte de komende kilometers. ik denk aan jullie.