Dag 10 - Reisverslag uit Châtel-Censoir, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Châtel-Censoir, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 Augustus 2016 | Frankrijk, Châtel-Censoir

Vanmorgen om 8.15 uur vertrokken. De eerste uren weer veel klim en daal werk. De graanvelden werden minder maar de mais en druiven velden kwamen daarvoor in de plaats. Rond de middag waren we in Auxerre een hele mooie stad. Een heerlijk terrasje gepakt want we vonden dat we dat wel verdiend hadden. Vanaf Auxerre hebben we vanmiddag langs de rivier de Yonne over een fietspad (jaagpad ) gefietst, 45 km lang zo vlak als in Nederland . Na 90 km waren wel zo gaar, met de 35 graden gemiddeld, dat we de brui aan hebben gegeven. We zagen een municipaal camping in Chatel-Censoir, direct naast het kanaal en daar zijn we neer gepoft.

Wat leuk om de reacties van iedereen te lezen. Dat geeft ons steun om met goede moed verder te gaan.
Gr. Henk, Jan en Rinus

• 17 Augustus 2016 - 18:49

Marja En Edward:

Hallo Henk, Jan en Rinus,
    Wat mooi om te zien dat alles voortvarend gaat.
    Jullie schieten al mooi op.
    Geniet van de tocht , het mooie weer, van de bediening
    (ze zal in Frankrijk wel Madelaine heten) kortom ....... geniet

• 17 Augustus 2016 - 19:50

Ursula Rens:

Na hard werken is het goed toeven. Geniet er van.

• 17 Augustus 2016 - 19:55

Marinus En Catrien:

Hallo Rinus, Jan en Henk,
    Met veel interesse lezen wij alle dagen jullie verslag. Leuk hoor! Geniet van deze mooie tocht en veel plezier met elkaar.
    Marinus en Catrien

• 20 Maart 2024 - 17:29

Gerrit Uut Hengelo:

Beste Henk, hier een oprecht advies download het gratis boek van Dr. Hulda Clark (zapper). ik zal de link hier even plaatsten. Als je het boek hebt gelezen zul je enorm blij worden. https://www.pdfdrive.com/the-cure-for-all-cancers-including-over-100-case-histories-of-persons-cured-e161964846.html

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010