Dag 12 - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Saint-Amand-Montrond, Frankrijk van Henk Linnenbank - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 Augustus 2016 | Frankrijk, Saint-Amand-Montrond

Ja-ja, met de fiets is probleem goed opgelost. Alleen op die camping zitten ze nu met een fiets zonder achterband. Geen probleem voor ons. Vanmorgen zijn we weer vrolijk vertrokken voor een rit van 114 km. Onderweg kwamen we in Nevers over de rivier Loire met zijn prachtige brug. Foutje we hadden net voor de brug een fietspad op gemoeten. Dus even opnieuw beginnen om weer op de goede weg te komen. Later kwamen we bij een aquaduct met dubbele sluizen waar de zeilboten vanuit het kanaal naar de hoger gelegen rivier werden opgetild. Zeker wel 10 meter in twee etappes. Zeer indrukwekkend om te zien. De laatste km's ging over vrij vlakke wegen en weggetjes. Om een nieuwe achterband voor Henk zijn fiets te kopen is niets van gekomen. De achterband van de huurfiets houdt het nog wel een paar dagen.
Gestopt bij camping municipal la Roche in St Armand -Montrond.
114 km gereden.
We gaan er morgen weer vrolijk tegen aan.
Gr van ons, HRJ

• 19 Augustus 2016 - 21:58

Yves:

Super trots op je opa en nog heel veel plezier

• 19 Augustus 2016 - 23:56

John Schemmekes:

Jongens, mag ik jullie bedanken voor jullie berichten iedere dag, het geeft iedere dag weer informatie/spanning/leuke dingen.
    Met vindingrijkheid en doorzettingsvermogen halen jullie je doel; Lourdes.
    Groet-------------------vanuit Giethoorn.

• 20 Augustus 2016 - 14:51

Gerard:

De vorige keer dacht ik dat Lourdes al dichterbij kwam, maar nu ik het een beetje beter bekijk hebben jullie nog een best eind voor de boeg. Fijn dat alles weer op orde is en jullie kunnen genieten van de omgeving. Wanneer je al dat moois ziet, denk je niet aan de afstand die nog afgelegd moet worden. Dat doe je s,morgens denk ik. Weer bedankt voor het mooie verslag en we volgen het met plezier.
    Groeten en sukses met alles.
    G en M

• 20 Augustus 2016 - 15:46

Jos En Gea :

Gaat goed! Nog veel succes!!!
    Gr. Jos en Gea

• 20 Augustus 2016 - 22:14

Lucia En Jan:

Leuk jullie berichten te lezen. Fijn dat het goed gaat .
    Jullie zijn kanjers !!!

Henk

Henk Linnenbank, Rinus Jansen en Jan Klein Herenbrink gaan als fietsvrienden van de wielerclub PVTELECOMZWOLLE, vanaf Zwolle/Hoonhorst opnieuw een grote fietstocht maken. Dit keer gaat het naar Lourdes. In 2010 hebben we een fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 zijn we naar Rome gefietst.

Actief sinds 20 Mei 2010